Friday 20 November 2009

Cuti & Bisnes

Ha... musim cuti memang membosankan. Lagi-lagi kalau takde aktiviti. Hari-hari makan, minum, solat, tengok TV dan tdo. Jadi, kenalah mencari aktiviti untuk musim cuti. Aku pon dah ada aktiviti untuk musim cuti. Apa dia? Forex? tak... tu semester lepas punyer. Perniagaan internet la... Jadi businessman la plak... yela.. kan 9/10 rezeki itu datang dari perniagaan.

Bisnes ape?
korang agak-agak aku jual ape? MLM? x la.. kan MLM ni ader yang meragukan... Jadi, aku jual produk la... Bukan MLM nih. Produk Grafik jer.. Meh cni aku syer ng korang pasal produk yang aku jual. Jap2... nak kne transform jadik promoter dulu...


MEMPERKENALKAN





Super Collection of Graphic Stuffs

Produk ni sasaran utamanya adalah Internet Marketers. Tapi, kite yang buat blog untuk seronok-seronok pon  boleh gune produk nih. Tapi, meh aku syer ng korang isi kandungan dalam pakej yang sangat hebat nih.




nak banyak lagi, korang klik kat bawah nih




Kenapa aku promote kat korang?
bukannye korang buat bisnes internet pon... tapi, produk nih ader banyak lagi bende yang akan mencantikkan blog korang.
contohnyer?
 
bende ni korang boleh masuk dalam point-point korang punyer post.
buat presentation Power Point pon dah nampak gempak




Ader macam-macam frame video
korang leh cantikkan lagi blog korang dengan video korang dihiasi frame yang cun nih




header & footer untuk blog korang

yang ni paling best
Video Tutorial Mengggunakan Koleksi Grafik

video nih ajar dari basic step Adobe Photoshop CS
kalo korang x pandai photoshop... korang rujuk video nih.. korang akan pandai photoshop. Insyaallah

Dengan video nih jugak, korang dapat edit semua koleksi yang ada dalam pakej nih dan sesuaikan dengan citarasa korang. contohnya macam button nih:


(asal)



(selepas aku tukar tulisan)


Senang jer kan? Kalo korang nak info lagi, klik kat sini. Harga asalnya RM 35 jer... Tapi kalo kawan-kawan mest boleh bagi murah kan? korang email jer rr kat aku, amirulmukmin.mukmin@gmail.com. Ader banyak lagi bonus yang best aku bagi kat korang!!!




No comments: