Thursday 26 November 2009

Idul Adha

Ape kabar korang?

lama dah x update blog nih. Sibuk sangat ngan bisnes nih. Yela, baru nak menapak masuk dalam bisnes nih.

Ha, sebut pasal raye, esok dah nak raye. Tapi nampak macam x meriah jer. Kenapa? sebab persiapannya x gempak. Ni sume sebab:
1. Sedare mare x sampai lagi. Sorang pon blom sampai. Aku jer la yang temankan opah aku
2. X dapat nak tolong sama memasak untuk raye. Haha... Tetibe lak aku diserang alergi. Jadik, tangan aku kene berehat daripada memegang bende-bende yang macam2
3. Umah tengah renovate. Renovation nih dah lebih setengah tahun dah. Lame? mmg la... Dah abah aku yang jadi engineer, arkitek n buruh kontrak sekali. Senang cakap, dy x panggil kontraktor buat umah, dy nak buat sendiri.

Atas sebab-sebab yang dinyatakan di ats, adalah dukacita dimaklumkan bahawa Hari Raya Idul Adha tidak dapat disambut dengan meriah. Tapi, korang tunggu rr besok yer. Ader banyak yang dikongsikan... kot la...

No comments: