Monday 14 September 2009

Kem 1 Malaysia

Masih penat lagi... yela, program x tdo malam. Just tdo pagi jer. Sebenarnyer, peserta kem mmg x dibenarkan nak bercerita ttg program nih. Tapi xpe la... Aku citer gak... mane yang boleh utk x dirahsiakan.

Memula kitorang bertolak g kem (yang dirahsiakan) pkol 6. patutnyer janji 4.30. biasala... janji Melayu kan.. tapi x pe... yg x bestnyer kitorang terpakse bkk pose dlm bus... alaaaaa boringnyer. tapi xpe... pemimpin yag baik adalah pemimpin yang mendengar arahan (boring dah dengan ayat nih). saba je la... pas terawih sume... ader program... banyak nak cerita... tapi dihalang. tapi aku jumpe blk la member2 mase 1M2 dulu. Zie, Wida, Afiq, Wan, Alya dan ramai lagi yang aku ingat x ingat jer. tapi program 2 hari 3 malam ni mmg sangat mencabar bagi sebahagian orang. Ye la.. bukan sume orang biasa pegi kem mase bulan pose... (nasib bek aku x bukak pose)



yang ni dengan member 1malaysia 2.
kumpulan TEPUNG GOMAK

Tapi sebenarnyer aku x enjoy ng program nih. Bkn sebab program tu x bagus. Tapi ntah nape lak aku tetibe lak moody pas sampai kem. Ni rr perangai x sopan aku. Kalo mood aku x hensem time tu, dengan selambenyer aku wat tak tau jer ng ape yang orang lain wat (except bende2 yang wat aku moody rr). Eh jap2... ni bkn main ek... bese rr kan.. setiap orang ader perangai memasing.

Walaupon moody time program tu, aku tetap thanx banyak2 kat sume fasi yang rajin wat keje. Ha.. bdk2 akaun mest kenal Zira. Ala... MPP akaun yang plg cun tuh... cyan gle kat dy... Sorry Zira.. bkn nak menyebok... tapi dy jage makanan dengan baik sangat. cume aku jer tak mkn mknn bkk pose tuh. Abes terkeluar balik... Pastu bile program malam... aku kelaparan lalu tertido mase program...

Tak leh citer lebey.. nanti terbocor rahsia lak... nak tgk gamba? ha... nnt rr aku kne tgu gamba dari orang yang ader gamba....

1 comment:

HaziratulQuds said...

aku igtkn ko x g kem ni..
haha