Thursday 3 September 2009

Test & Result

Last week ader Common Test. macam biasa la... kalo namanya budak UiTM, biasanya last minute baru nak study (kecuali yg dapat deanlist la..). Aku pown macam tuh la. Mula sem ni aku baru start belajar perakaunan level degree. sebelum nih just belajar subjek ntah ape2 jer. Agak sukar, walaupun x susah sangat. Jadi aku study la cket2. Start dengan paper AUD390 - MAF 330 - FAR 315 - MAF 325 & last sekali TAX370. Memang kelakar. Confident aku dengan paper2 tuh semakin lame semakin berkurang. Paper Audit tuh mmg confident la (result pon blh la...) sampai kat TAX, aku dah rasa mmg fail la paper nih. Bukan aku tak study, cume confius jer bile masuk exam. Sume allowance aku terbalik. yang 10% aku buat 20%, yang 20%, aku buat 10%. Soklan 2 pon mcm tuh gak. Terbalik 3% ng 6%. Jadik, sebelum kuarnyer result test nih, aku d ah yakin la aku fail. Tapi x pe, as long as aku tau mane silapnyer, aku boleh btolkan lagi. Kate orang....

GAGAL SEKALI BUKAN BERERTI 
GAGAL SELAMANYA!!!!!!

No comments: