Monday 14 September 2009

Test & Result II

ha... arini dapat result test. nama aku kene sebut memula lak tuh. mmg dah agak dah fail. jadik aku g rr amik paper aku. memule tgk dr jauh... konpem fail. aku amik n terus rr duduk. pastu kengkawan taye... aku jawab rr fail. pastu.. bile sume orang dapat result dyorang... aku pelik. pehal lak orang yang lagi rendah markah dari aku dapat percentage lagi tinggi?? ha,... baru aku tengok balik kat paper aku... laaa lulus rupe nyer... berape tu x nak bgtau la... tapi cukup rrr aku cakap mmg aku x cayer. ye la... sume bende tonggang terbalik aku wat... haa... moral of the story adelah...
kite nih merancang, Allah juga merancang. perancangan Allah adalah perancangan terbaik
Macam aku... dah study, tersilap buat, tapi Allah masih bagi peluang utk x fail. Bersyukur la kan. tapi actually, soklan tuh... sape yag x tonggang terbalik allowance dy mmg akan gempak markah dyorang... esok aku ader quiz tax. maka.. time nih aku nak balas dendam ng kesilapan aku arituh. ingat.. peluang hanya sekali.

No comments: